پول پارو کنید پول پارو کنید

 
پول پارو کنید
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید.دراین وبلاگ پنجره هایی تازه رابه رویتان خواهم گشود.تابتوانیدعلاوه برکسب درآمدبه اطلاعات جدیدی درموردکسب وکاردست یابید. ضمناَ من مشاورم ومی توانم به سوالات شما درموردمشکلات شغلی تان هم پاسخ بدهم.
موضاعات
پیوند وبلاگ
فروشگاه آنلاین
بانک اطلاعات تحصیلی وشغلی ایران
جديد ترين درآمدزايي در جهان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پول پارو کنیدو آدرس gra90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
فروردين 1392
تير 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
مجله مدیریت بازاریابی
سایت دکتراحمدروستا
مدیرسبز
بانک اطلاعات تحصیلی وشغلی ایران
باشگاه بازاریابان ایرانی
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 2014
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



a target="_blank" href="http://googleranks.net/?r=Asadollahi">گوگل رنگ


پول

وقتي زندگينامه و تجربه‌هاي صاحبان انديشة توانگر را مي‌خوانيد، مي‌بينيد كه آنها نسبت به پول گرايشي دوستانه دارند. حال آن كه گرايش عمومي نيست به پول به گونه‌اي است كه انگار پول ايرادي دارد و توانگر بودن كار درستي نيست‌. اگر با دقت به صحبت اطرافيان گوش كنيد مي‌بينيد كه بيشتر مردم گرايشي بسيار غلط نسبت به پول داشتن دارند، آن را چيزي بيهوده مي‌دانند. از يك طرف مي‌گويند پول برايشان اهميتي ندارد و از طرف ديگر مي‌گويند براي پول در آوردن بايد از صبح تا شام تلاش كنند و زحمت بكشند. آنها نمي‌دانند كه اين عدم هماهنگي در انديشه‌، تلاشهايشان را خنثي و بي‌ثمر مي‌كند. چنين تفكر ناهماهنگي دربارة پول‌، آنها را وا مي‌دارد كه براي هدفهايي متضاد بكوشند در نتيجه ثمره‌اش نيز ناهماهنگ و متضاد خواهد بود. اگر از پول درست استفاده شود عالي و اعجاب‌انگيز است زيرا داراي جوهر الهي است‌. پول نعمت آسماني است زيرا تجلي بركت خدا در زمين است‌. همة ما به چنين تفكر عميقي نياز داريم تا ديگر پول را چيز بدي ندانيم‌. يكي از اصول معنوي و ذهني توانگر شدن اين است كه ما به حقيقت نيك خدا پي ببريم و بدانيم كه توانگري نعمت خدادادي است‌، براي نجات دادن همة مردم از فقر و شكست و همة گناهان ناشي از فقر بايد قدر اين نعمت الهي را بدانيم‌.
    بيشتر مردم نسبت به گنجايش خود دربارة پول در آوردن حساس هستند. در بيشتر موارد اگر شخص بتواند نسبت به پول گرايشي مثبت و دوستانه داشته باشد، گنجايش پول در آوردنش بيشتر مي‌شود. فقر يك تصور و قالب فكري است‌. ما همواره بايد به خودمان يادآوري كنيم كه خدا منشأ روزي آدمي است و به اين باور عميق ايمان قلبي داشته باشيم كه «توكل ما به خداست‌». پس يكبار ديگر اين مسئله را روشن كنيم كه پول يا خواستن پول كوچكترين ايرادي ندارد. پول وسيله‌اي براي مبادله و معاوضه خدمات است و هيچ چيز پليدي در آن نيست‌. به محض اين كه آرمانهاي اشتباهي را كه از سالها پيش به ما آموخته‌اند رها كنيم عقايدي از اين دست كه «پول پليد و كثيف است و...» بي‌درنگ متوجه مي‌شويم كه پول چقدر آسان‌تر و رضايت بخش‌تر در امور مالي‌مان به گردش در مي‌آيد. پس‌، پول در برابر گرايشهايي كه نسبت به آن داريم واكنش نشان مي‌دهد. زيرا اين قانون ذهن است كه هر چه را مورد قدرداني قرار بدهيد به سوي خود جذب مي‌كنيد و هر آنچه را مورد قدرداني قرار ندهيد، دفع مي‌كنيد. پس اگر به طرز دلپذيري دربارة پول بينديشيد، آن را چندين برابر مي‌كنيد. حال آن كه اگر به هر شكل‌، پول خودتان يا ديگري را مورد انتقاد و ملامت قرار دهيد، آن را متلاشي و دفع مي‌كنيد.
    شايد در ارتباط با حالات خودتان متوجه كاركرد اين قانون شده باشيد، وقتي حالتان خوب است چقدر قدرت خريد پولتان بالا مي‌رود. اما اگر موقعي كه عجله داريد يا حالتان بد است خريد كنيد، انگار همه چيز به راه غلط مي‌رود و خراب از كار در مي‌آيد، از جمله قدرت خريد پولتان‌.
    چون انديشه هايتان جهان را مي‌سازند، انديشه‌هايتان دربارة پول بايد سرشار از حق‌شناسي باشد تا پول نيز قدرتان را بداند و به سويتان كشيده شود. بسياري از مردم هر گاه پول كافي براي تأمين مخارجشان ندارند به اين دليل بوده است كه در امور مالي خودشان يا ديگران پول را مورد سرزنش و يا تحقير قرار داده‌اند.

منبع:http://rahezendegi.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» روشهای جذب مشتری برای فروش بیشتر
» 10 نکته عالی برای افرادی که شغل دوم دارند!!!!!
» 8 اشتباه احمقانه که آدم‌های با هوش مرتکب می شوند!!!!
» اصول پیشرفت همه جانبه
» انواع شخصیتهای مدیریتی
» داستان خیانت (طنز)
» ازكيسه ي زباله فروشي تا ميلياردري!
» رخدادهاي سرنوشت ساز
» اميد خود را از دست ندهيد
» پول
» میلیاردرشدن خیلی هم سخت نیست!
» مایکل جکسون
» تفاوت من با رئیسم!
» قضاوت مردم در مورد رفتارهای پولدارها و بی پول ها!

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com